2010/06/13

Eta orain zer?

Asko kostata, ega titulua lortu dut. Urte gehiegi pasatu dira eta aitortu behar dut euskara ez dakidala. azterketa bat baino ez dut gainditu. Kasu honetan, gidabaimena bezalakoa da, hau da, gidabaimena lortutakoan, nire aburuz, ez dakigu gidatzen, horretarako hamaika ordu behar ditugu. Hona hemen izenburuaren zioa. Normalean jendeak esaten dit helburua lortu dudala eta horren ondorioz, atseden bat hartu behar dudala. Hala ere, ez nator bat ideia horrekin.

Behin hau lortuta, nahiz eta kontraesana eman, euskara ikasten hasi behar dut. Argi daukat ez dakidala hitz egiten, ezta idazten ere. Hamaika ordu eman behar ditut autoaren barruan. Gainera, edozein memento aprobetxatu behar dut.

Horrekin batera, gauza bat ezagun da ez dudala gainditu: Nirekiko konfiantza. Ez naiz ausartzen edozein pertsonarekin hitz egitera. Segur aski, pentsatuko duzu normala dela, batez ere, ezezagun batekin. Ez, ez da hori. Sarritan gertatzen zait lagun batzuekin. Ez dakit zergatik, baina horrela da.

0 Iruzkinak: